3 راه برای ایجاد یک تجربه ورزشگاه به یاد ماندنی


در فضای طراحی داخلی تجاری ، اماکن ورزشی و تفریحی یک بازار نوظهور است.

این مکانها تقریباً به اندازه تمدن وجود داشته اند ، اما فرصت های اقتصادی اخیر و فن آوری های پیشرفته باعث تجدید حیات در این بازار شده است که تجربه کاملا جدیدی را به هواداران و بازیکنان ارائه می دهد.

یک تغییر کلی در وضعیت استادیوم ها ایجاد شده است طراحی شده. صاحبان و طراحان آموخته اند که طرفداران بیش از یک ساختمان می خواهند ، آنها یک رابطه را می خواهند. آنها می خواهند احساس کنند که با تاسیساتی که در شهر آنها زندگی می کند ارتباط دارند و میزبان خاطرات مادام العمر خود هستند.

[On topic: 2020 Trends and Predictions for Convention, Sports and Entertainment Venues]

3 راه برای ایجاد یک تجربه ورزشگاه به یاد ماندنی

در اینجا سه ​​روش برای ایجاد حس های محلی و تجربیات منحصر به فرد برای ایجاد یک ورزشگاه به یاد ماندنی وجود دارد.

1. تزریق لمس های محلی

برای ساخت این پیوند ، طراحان ورزشگاه به طور فزاینده ای نسبت به جامعه محلی و آنچه آن را منحصر به فرد می کند حساس هستند. غالباً آنها از مواردی که در خارج از استادیوم اتفاق می افتد – تاریخ محلی و فرهنگ فعلی – برای الهام بخشیدن از اتفاقات داخل آن استفاده می کنند –غذا، دکوراسیون ، امکانات، و غیره.

[Related: How to Manage Food Trucks Outside Your Building]

Little Caesars ‘Arena یک نمونه عالی از این امر است. طراحان از تاریخ غنی موسیقی دیترویت و زمینه ساخت انعطاف پذیر به عنوان الهام بخش داخلی ساختمان استفاده کردند.

در داخل این هتل رستوران هایی وجود دارد که به قهرمانان موسیقی در شهر خود احترام می گذارند ، نور کم نور یادآور دوران جاز ، استخوان های صنعتی که بدون پوشش باقی مانده اند و – در یک ورودی – یک اتومبیل عضلانی با ظاهری ترسناک به صورت عمودی سوار می شود ، انگار که مستقیم از کانکس خارج می شود و با جرات به یک مکان منحنی تبدیل می شود. دیوار آجری.

2. انواع گزینه های نشستن

تغییر قابل توجه دیگر در گزینه های مشاهده است. سالن ها شروع به ارائه انواع مختلف می کنند صندلی و گزینه های ناهار خوری ، در انواع قیمت ها ، بنابراین طرفداران می توانند تجربیاتی را انتخاب کنند که احساس یک نوع و منحصر به فرد خود را داشته باشد.

صندلی های سنتی استادیوم با فضاهای خوشه ای مشترک و معمولی جایگزین می شوند ، جایی که طرفداران می توانند اعضای تیم مورد علاقه خود را ببینند و با آنها تعامل داشته باشند. در Little Players Caesars Comerica Club، طرفداران هنگام رفتن و خروج از یخ با بازیکنان روبرو می شوند.

در کلوپ بانکر در استادیوم یادبود میزو ، هواداران می توانند پنج ورزشکار را هنگام برخورد به زمین بالا ببرند.

[Looking for products? 27 Award-Winning Interior Products for Your Commercial Building]

3. امکانات استخدام را در نظر بگیرید

شیفت دیگر با استخدام انجام می شود. مربیان و پرسنل باید از تجهیزات پیشرفته برخوردار باشند تا بتوانند رقابت کنند. از نظر میزو ، این به معنای ساختن اتاق های با وزنه پیشرفته ، فضاهایی برای آب درمانی و سرما درمانی ، مراکز تغذیه ای و رختکن های سفارشی است.

در جنگ دشوار فزاینده استعداد ، رهبری باید تعهد خود را نسبت به موفقیت ورزشکاران ، چه در داخل و خارج از زمین ، نشان دهند.

وقتی مردم یک عرصه را ترک می کنند ، ممکن است صندلی ها را به خاطر نیاورند یا حتی اگر تیم آنها برنده یا باخته باشد. هنگامی که مردم منطقه ای را ترک می کنند ، با خاطره ای از احساس ، احساساتی که انجام می دهند و افرادی که با آنها بودند ، آنجا را ترک می کنند.

ورزش همیشه در کنار هم جمع کردن مردم بوده است و دیدن این سنت خوب است استادیوم های آینده.

درباره نویسندگان:

گری آرتور مدیر ارشد پروژه با است ورزش هنر رنگی، یک شرکت مدیریت پروژه مستقر در سنت لوئیس.

اشلی فلین نویسنده ستادی با Color Art Sprots است. Color Art Sports بر روی بزرگترین پروژه های استادیوم کشور کار شده است: Little Caesars Arena ، Ballpark ملی ، مرکز Amway و استادیوم Busch و غیره.

دو مقاله انتخاب شده برای مطالعه بعدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *