چگونه میدان HVAC در حال تغییر است

0

[ad_1]

چشم انداز زمینه HVAC در حال تغییر است. این تصوری است که به ویژه در نمایشگاه AHR 2019 ژانویه گذشته در آتلانتا آشکار شد و هنوز ماه ها بعد طنین انداز می شود. مدیران تسهیلات هنوز هم باید بفهمند که دقیقاً چه عواملی تغییر می کند – و اینکه چگونه می توانند برای اطمینان از عملکرد ساختمانها و تأسیسات خود در حد امکان و کارایی راحت تر ، پیشرفت کنند.

ما لیستی مختصر از فناوری و رویدادهایی را که روشهای پیشرفت صنعت HVAC را برجسته می کند و اینکه چرا باید توجه داشته باشید ، تهیه کرده ایم.

کنترل های خودکار

به عنوان مدیر تاسیسات ، دانستن اینکه چه کسی در کدام اتاق های ساختمان شما قرار دارد و چه زمانی مهم است. کنترل های خودکار در سیستم تهویه مطبوع می تواند این اطلاعات (و سایر موارد) را برای گرم کردن و خنک سازی موثر آن فضاها جمع کند. سنسورها می توانند فعالیت واقعی که در ساختمان شما اتفاق می افتد را دنبال کنند – نه فقط از یک برنامه معمول عملکرد ساختمان پیروی می کنند.

به عنوان مثال ، Delta Controls در نمایشگاه AHR Expo 2019 در گروه اتوماسیون ساختمان برای H3 Sensor Hub خود نامزد نهایی بود. سنسور کمی شبیه بلندگوی کنترل صدا است: روی سقف قرار می گیرد اما توسط کنترل های صوتی یا دستگاه های دارای بلوتوث فعال می شود. 03 Sensor Hub می تواند سطح CO2 ، دما ، نور ، کنترل کور ، حرکت ، رطوبت و موارد دیگر را اندازه گیری کند.

در نمایشگاه ، جوزف اوبرل ، معاون توسعه شرکت برای کنترل های دلتا، آن را اینگونه توضیح داد: “از منظر مدیریت تاسیسات ، ما بیشتر در مورد این موضوع فکر می کنیم ،” من می دانم کاربران در اتاق چه کسانی هستند. من می دانم که ترجیح آنها برای یک جلسه چیست ، هنگامی که آنها به پروژکتور روشن یا دمای این محدوده را دوست دارند. آنها دوست دارند که پرده ها باز شوند ، آنها مانند بسته هستند. ما می توانیم از طریق حسگر نیز این کار را انجام دهیم. “

کارایی بالاتر

استانداردهای بهره وری به منظور ایجاد صرفه جویی در مصرف انرژی در حال تغییر است. وزارت نیرو حداقل الزامات بهره وری را ارائه می دهد که همچنان افزایش می یابد و صنعت تهویه مطبوع تجهیزات را بر اساس آن تنظیم می کند. انتظار می رود برنامه های بیشتری از فناوری جریان مبرد متغیر (VRF) ، نوعی سیستم که می تواند مناطق مختلف را در حجم های مختلف گرم و سرد کند ، در همان سیستم مشاهده کنید.

[Related: Are Energy-Saving VRF Systems Worth the Money?]

گرمایش تابشی در فضای باز

یکی دیگر از فناوری های قابل توجهی که در AHR مشاهده کردیم ، یک سیستم گرمایش تابشی برای فضای باز است – اساساً یک سیستم ذوب برف و یخ. این سیستم خاص از REHAU از لوله های متقاطع استفاده می کند که مایع گرم شده را در زیر سطح بیرونی گردش می دهد. این سیستم داده های حسگرهای رطوبت و دما را جمع آوری می کند.

در تنظیمات تجاری ، یک مدیر امکانات ممکن است به فناوری بهبود ایمنی و از بین بردن لغزش و افتادن علاقه مند باشد. همچنین می تواند دردسر لازم برای برنامه ریزی برای برف روبی و همچنین جلوگیری از هزینه های خدمات را از بین ببرد. سطوح در فضای باز همچنین می توانند از فرسودگی نمک و مواد پاک کننده شیمیایی جلوگیری کنند.

اگرچه HVAC برای ایجاد یک فضای داخلی راحت برای مستاجران شما از اهمیت بالاتری برخوردار است ، اما روشهایی وجود دارد که می تواند فضای راحت تری در فضای باز نیز ایجاد کند.

جذب نسل جوان

استخدام نسل بعدی مهندسان برای پیشگام ساختن استراتژی های جدید برای بهره وری در HVAC نیز از نکات مهم در صنعت است. با تعداد زیادی از Baby Boomers که به زودی بازنشسته می شوند ، صنعت تهویه مطبوع آماده است تا تعداد بیشتری از کارمندان خود را برای بازنشستگی از دست بدهد.

با توجه به این موضوع ، دایکین اپلیکیشن در این کنفرانس میزبان رویدادی بود که منحصراً برای دانشجویان مهندسی و تجارت فنی جهت علاقه به حرفه های HVAC برگزار می شد. به دانشجویان ارائه شده در مورد نیروهایی که صنعت HVAC را به مکانی پویا برای کار تبدیل کرده اند ، ارائه شد و سپس به بازدید از غرفه و نمونه کارهای محصولات Daikin Applied پرداختند.

سازگار با تغییر

از فناوری و استانداردهای جدید گرفته تا جذب نیروی کار جوان ، بدیهی است که زمینه HVAC با تغییر رسیده است. و برای اطمینان از عملکرد هرچه بیشتر کارایی شما – هم برای یک محیط تمیزتر و هم برای مستاجر راحت تر – مهم است که با آن سازگار شوید.

دو مقاله انتخاب شده برای مطالعه بعدی:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *