واحد AC تجاری با عملکرد با ازدواج ازدواج می کند

0


در این پادکست از کنفرانس AIA در لاس وگاس ، کریستف تراپ با رون شوماخر صحبت می کند ال جی الکترونیک در مورد واحد تهویه مطبوع جدید خود که در ساختمانهای تجاری استفاده می شود کاربردی است و همچنین دارای ظاهری است.

این واحد متناوب از طریق برنامه ThinQ LG Electronic قابل کنترل است و از طریق Wi-Fi فعال است. به بحث آنها گوش دهید:

در عوض متن را می خوانید؟

[Start transcript]

گالری هنری LG Electronics Art Coolکریستوف تراپ: سلام به همه این کریستوف تراپ ، مدیر ارشد مطالب در است Buildings.com و interiorsandsources.com. و امروز ، من از کنفرانس معماری AIA در لاس وگاس به شما می آیم.

به من رون شوماخر ، ال جی الکترونیکس پیوست. رون ، متشکریم که به ما پیوستید.

رون شوماخر: متشکرم ، کریستف. از داشتن ما قدردانی می کنید.

کریستوف: بنابراین ، دلیل توجه شما این است که این واحد تهویه مطبوع را نشان می دهید که حتی به نظر نمی رسد یک واحد تهویه مطبوع باشد. بنابراین ، در مورد چه مشکلی حل می کنید صحبت کنید؟ محصول چیست؟

رون: خوب ، ما این گالری جالب و جذاب هنری را داریم که دارای 9000 و 12000 BTU است. نکته واقعاً شسته رفته در این مورد این است که شما می توانید تصویری را که انتخاب کرده اید با یک تصویر 20 20 20 عوض کنید. و فقط با برداشتن صفحه جلویی ، خیلی راحت قابل جدا شدن است. هوای مطبوع را تأمین می کند ، از سه طرف خارج می شود و از بالا برمی گردد.

این در چندین برنامه کاربرد دارد: زندگی مساعدت ، شما می توانید آن را در سالن مطب پزشک قرار دهید ، ما آن را در سیستم های تک فاز محصولات MULTI F خود داریم. ما همچنین آن را در برنامه های تجاری 3 فاز خود داریم. بنابراین ، بسیار متنوع است.

کریستوف: هتل ها یکی دیگه بود ، شاید؟

رون: هتل ها ، کاملا. آره.

کریستوف: بنابراین ، چه جالب در این مورد ، محصولی در اینجا وجود دارد ، بنابراین اول از همه ، در مورد عملکرد است ، درست است؟ بنابراین ، شما به یک دلیل شرایط هوایی دارید. ما در لاس وگاس هستیم. دیروز وقتی به اینجا رسیدم مثل 102 درجه بود. بنابراین ، ما تهویه مطبوع می خواهیم.

اما در مورد ظاهر نیز هست. بنابراین ، اگر من یک مالک ساختمان یا مدیر تاسیسات باشم ، ممکن است فکر کنم ، “سلام ، آیا شما واحد تهویه مطبوع خود را دارید؟” پایان داستان.

رون: درست. آره نکته جالب این است که می توان آن را با سایر واحدهای داخلی تطبیق داد. بنابراین ، این بخشی از سیستم است ، این سیستم نیست. و می توانید آن را در اتاق های کنفرانس جداگانه یا هرجای دیگر قرار دهید.

بنابراین ، در صورت تمایل ، قطعاً آن آسایش ویژه را برای آن مکان یا منطقه خاص فراهم می کند.

[Pair AC Unit Design with this: Chairs for Public Areas in Commercial Spaces]

کریستوف: و باعث می شود کمی زیباتر به نظر برسد.

LG تهویه مطبوع لوازم آرایشی و بهداشتی LG Electronics.رون: از نظر زیبایی بسیار جذاب است. مردم حتی نمی دانند که این واحد تهویه مطبوع است.

کریستوف: تغییر دادن عکس چقدر سخت است؟

رون: بسیار ساده. به معنای واقعی کلمه در یک دوره 3 دقیقه ای از ابتدا تا انتها است.

کریستوف: بنابراین ، اگر شما یک اتاق کنفرانس، شما می توانید چیزهایی را در آنجا قرار دهید که شاید باشد – ما آن را کاربردی می نامیم.

رون: آره. و شما آنچه می بینیم در یک اتاق کنفرانس یا حتی مانند سرسرای ساختمان اداری هستید. مردم تصویری از رئیس جمهور یا چیزی از آن شرکت را قرار می دهند.

من دیده ام که آنها افراد جدیدی را وارد می کنند ، آنها می گویند ، “خوش آمدید ، این فروشنده خاص آن روز” یا هر چیز دیگری. و دقیقاً آنجا در سالن ورودی است. بنابراین ، برنامه های بسیاری وجود دارد که می توانید در آنجا قرار دهید.

کریستوف: بنابراین ، شرکت مادر ما در واقع این کار را انجام می دهد. هر وقت کسی وارد مقر می شود ، آنها این کار را می کنند و بسته به تعداد افراد آن روز ، آن را عوض می کنند.

بنابراین ، این حتی مرحله دیگری از آن است. شما آن را در اتاق کنفرانس که قرار دارید قرار دهید. می توانید بگویید ، “خوش آمدید LG Electronics” یا هرکسی که وارد شود.

رون: آره. کاملا. و ما در واقع ورودی های سرسرای بزرگتر را دیده ایم که در آنها گالری های هنری جذاب متعددی در آنجا وجود داشته است.

کریستوف: عالی. چه موارد دیگری را در این موضوع پوشش ندادیم؟

رون: خوب ، من فکر می کنم فقط توانایی آسان بودن آن ، این واقعیت است که اگر دوست دارید با محصول MULTI F و همچنین خط تولید VRF تجاری ما بسیار دوستانه است. من فکر می کنم این فقط قابلیت ، سهولت و جذابیت آرایشی آن است.

کریستوف: بنابراین ، بدیهی است ، ما در مورد تجارت صحبت کردیم. بیشتر شنوندگان ما در فضای تجاری هستند. اما شما می دانید که چگونه پیش می رود ، افراد دیگر نیز گوش می دهند. بنابراین ، می توانید از این مورد در مسکونی نیز استفاده کنید.

رون: آره. و من شاهد آن بوده ام که در مجتمع های آپارتمان های سطح بالا ، آپارتمان های مسکونی ، ساختمانهای اداری ، همانطور که گفتم ، مطب پزشکان و غیره استفاده می شود.

کریستوف: عالی. رون ، متشکریم که به ما پیوستید. با تشکر از بررسی اجمالی بسیار قدردانی می شود کریستف تراپ در اینجا. با تشکر از شما برای گوش دادن سریع دیگر به گوش ما پادکست.

اگر در iTunes یا کانال دیگری گوش می دهید ، ما را در اینجا بررسی کنید Buildings.com یا interiorsandsources.com. ما طی دو روز آینده کنفرانس AIA را در لاس وگاس پوشش خواهیم داد.

[End transcript]

به این دو پادکست بعدی گوش دهید:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *