راه حل های صوتی برای یک دفتر باز (AIA 2019)

0


آکوستیک برای ساختمان شما و ساکنان آن مهم است ، مهم نیست که این یک محیط در فضای باز است ، مدرسه یا مرکز بهداشتی است.

در کنفرانس AIA در لاس وگاس ، CertainTeed در حال نمایش راه حل های خود برای چالش های همه این محیط ها است. CertainTeed هنگام کار با مشتری بر روی راه حل های صوتی منحصر به فرد تمرکز می کند تا بتواند طرحی را که برای آنها مناسب است ، فراهم کند.

پانل های صوتی CertainTeed از کنفرانس AIA
(عکس: پانل های صوتی CertainTeed در کنفرانس AIA 2019. اعتبار: کریستوف تراپ)

کریس بورک ، مدیر بازاریابی CertainTeed ، به مزایای آکوستیک خوب اشاره می کند:

  • که در تحصیلات، دانش آموزان بهتر یاد می گیرند و نمرات بهتری می گیرند
  • که در بیمارستانها، بیماران میزان بهبودی بهتری دارند
  • در دفتر، تمرکز و بهره وری بهتری وجود دارد

آکوستیک با طراحی در ذهن

CertainTeed آکوستیک را فراتر از عملکرد ، کار با معماران برای امکان طراحی می داند ، نه اینکه مانعی ایجاد کند. محصولات با یکدیگر ادغام می شوند و از یک خانواده به خانواده دیگر پایان صاف دارند.

اشکال پانل صوتی CertainTeedبورک می گوید: “ما از آکوستیک و چگونگی چیدمان یک محصول با محصول دیگر آگاهی داریم.” “ما اینجا هستیم تا رویاهای طراحی را فعال کنیم. ما می خواهیم بسیار مراقب باشیم که راه حلی برای شما تجویز نکنیم. ما گوش می دهیم و سپس راه حل طراحی را فعال می کنیم. “

(عکس: پانل های صوتی CertainTeed در کنفرانس AIA 2019. اعتبار: کریستوف تراپ)

وی خاطرنشان کرد ، هنگام کار با طراحان ، آنها محصولات را در رنگها و اشکال مختلف ارائه می دهند ، می توانند راه حل های هنری منحصر به فرد ایجاد کنند یا می توانند بر روی پروژه های کاربردی یا بودجه محور تمرکز کنند. بورک می گوید: “ما به مشتری گوش می دهیم و در مورد محیط زیست و هدف طراحی او صحبت می کنیم.”

CertainTeed می تواند به چالش های مشتریان کمک کند ، یا راه حل های منحصر به فردی مانند نمونه های بورک از مدرسه ای که ممکن است برای پانل های صوتی خود رنگ مدرسه بخواهد ، ارائه دهد. یا سازمانی که مجبور است چوب را جایگزین کند و توانایی جایگزینی چوب را ندارد اما می خواهد ظاهر را حفظ کند.

راه حل برای باز کردن سر و صدای دفتر

یک راه حل جدید که CertainTeed به نمایش می گذارد در AIA روند دفتر باز را مورد توجه قرار می دهد. ابرهای Ecophon و سرپیچی این واقعیت ناشی شده است که بسیاری از طراحی های ساختمان در حال حاضر باز و بدون سقف است و سر و صدای زیادی ایجاد می کند ، بورک توضیح می دهد.

او می گوید: “با ادامه این روند طراحی ، ما به راه حلی برای آن نیاز داریم.” “ما می توانیم دقیقاً به شما بگوییم که کدام محصولات را برای دستیابی به صوت مورد نیاز خود وارد کنید.”

[Related: How to Reduce Noise in Your Building]

CertainTeed اشکال هنری ارائه می دهد که می تواند به صورت عمودی و افقی به دور چراغ ها و آب پاش ها در بالای مناطقی که نیاز به پشتیبانی صوتی دارند آویزان شود.

اشکال مختلف مواد

راه حل دیگری که CertainTeed برجسته می کند در AIA ، اشکال مختلف مواد آن است. این فرم های ماده ای برای فلز و چوب دارد ، اما همچنین مواردی را که از این مواد تقلید می کند.

اگر کسی ظاهر خاصی می خواهد اما به دلایلی امکان پذیر نیست ، CertainTeed می تواند راه حلی ارائه دهد. ممکن است اغلب یک پروژه بودجه مشخصی داشته باشد ، کسی ممکن است چوب را دوست داشته باشد اما به آکوستیک احتیاج داشته باشد یا دوام آن وارد عمل شود و CertainTeed به نظر می رسد متناسب با اهداف پروژه باشد.

پانل های صوتی CertainTeed
(عکس: پانل های صوتی CertainTeed در کنفرانس AIA 2019. اعتبار: کریستوف تراپ)

بورک می گوید: “ما در مورد سقف ها بسیار انعطاف پذیر هستیم.” “وقتی نوبت به ارائه راه حلهای صوتی یا اشکال مختلف ، استاندارد و سفارشی می رسد ، می توانیم کاملاً سفارشی عمل کنیم.”

پوشش بیشتر کنفرانس AIA:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *