دیوارهای ویدئویی: بزرگتر از زندگی

0


یک دیوار ویدئویی بزرگ یا کوچک ، کوتاه یا بلند ، منحنی یا مسطح – و فقط جالب برای دیدن – می تواند یک قطعه بزرگتر از زندگی ایجاد کند تا چشم را جلب کند و ذهن را فریب دهد.

این فناوری که به سرعت در حال تکامل است ، مجموعه ای از صفحات مجزا است که با فاصله های بسیار باریک (یا “حاشیه”) به یکدیگر متصل می شوند ، گزینه ای مقرون به صرفه تر برای نصب یک صفحه بزرگ عظیم برای اطلاعات یا دکوراسیون ارائه می دهد. بسیاری از دیوارهای ویدئویی به شما امکان می دهند بعداً با اجازه بودجه خود ، صفحه نمایش بیشتری اضافه کنید ، البته به شرطی که با انتخاب صفحه اصلی شما مطابقت داشته باشد.

رایان کاهوی ، مدیر عامل تولید کننده ویدئو وال Rise Display می گوید: “صرفه اقتصادی بیشتری دارد که چندین صفحه نمایش کوچکتر تهیه کنید و آنها را مانند بلوک های لگو کنار هم قرار دهید تا یک دیوار ساخته شود.” خرید یک صفحه نمایش 100 اینچی پلاسما بسیار گران است. “

ایجاد یک تجربه
با تصمیم گیری در مورد نیاز به وال ویدئوی خود ، جستجو را شروع کنید. آیا می خواهید یک سیستم غیرفعال برای نمایش اطلاعات یا یک سیستم فعال باشد که افراد بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند؟ دیوارهای ویدئویی می توانند تجربه بصری را در بسیاری از برنامه ها تکمیل کنند:

  • آموزش: برای اعلانات ، یک صفحه اعلانات دیجیتال در یک منطقه مشترک ایجاد کنید یا فضای نمایش بزرگتری را در کلاسها قرار دهید.

  • بانکداری: مشتریان منتظر و محصولات مالی بین بازار را سرگرم کنید.

  • مراکز تماس و طبقات تجاری: معیارهای داخلی یا امتیازات را در زمان واقعی ردیابی کنید.

  • فرودگاه ها و مراکز ترانزیت: ورود ، عزیمت ، تأخیر و لغو را به هنگام بروزرسانی انجام دهید.

  • بهداشت و درمان: اهدا کنندگان را با داشتن یک پایگاه داده که به راحتی قابل ارتقا است احترام بگذارید ، برخلاف دیوار شیشه ای اچ که در نهایت فضای اتاق شما کم خواهد شد.

  • خرده فروشی: موجودی جدید Spotlight را اعلام کنید ، فروش و تخفیف را اعلام کنید یا کدهای QR ارسال کنید که متن ، عکس ، فیلم یا وب سایت را جذب می کند.

  • Office: یک بوم مشترک برای همکاری ارائه دهید.

نیازهای خاص شما همچنین اندازه ، محل و پیچیدگی دیوار را تعیین می کند. یک کلاس می تواند از یک دیوار کوچک استفاده کند و اطلاعات مختلفی را روی هر صفحه نمایش دهد زیرا دانش آموزان از چند فوت دورتر به آن نگاه می کنند. با این حال ، یک فرودگاه یا یک طبقه تجاری تجاری به یک دیوار بزرگ با یک نمایشگر بزرگ احتیاج دارد تا از فاصله زیادی دیده شود.

همچنین باید اولویت های خود را مشخص کنید. به کدام یک بیشتر نیاز دارید: حاشیه های نازک یا صفحه نمایش نازک؟ Cahoy می گوید ، هر دو به طور مداوم در حال کاهش هستند ، اما حاشیه های نازک اغلب به عمق بیشتری احتیاج دارند. از نرم افزار کنترل کننده دیوار نیز غافل نشوید – با استفاده از این دستگاه چشم نواز ، محتوای اصلی است.

Cahoy می گوید: “شما می توانید گرانترین و باریک ترین سخت افزار را داشته باشید ، اما اگر تلویزیون یا یک PowerPoint ساده را نصب کنید ، تأثیر کامل این فناوری را نمی گیرید.” “این مثل خریدن ماشین و قرار دادن یک موتور ارزان در آن است.”

جاده پیش رو را تماشا کنید
کلید به حداکثر رساندن سودمندی دیوار ویدئویی شما نگاه به آینده است. تعمیر و نگهداری جزئی است – خاموش کردن آنها یک شبه باعث خنک شدن ماشین آلات و جلوگیری از احتباس تصویر می شود ، مانند تلویزیون یا کامپیوتر ، و تمیز کردن فن ها هر 6 ماه مانع از گرم شدن بیش از حد می شود. شما می توانید انتظار داشته باشید که دستگاه 6-8 سال دوام داشته باشد ، بنابراین باید تأمل جدی کنید که چگونه می خواهید فضا طی چند سال به نظر برسد.

رابرت کافمن ، شریک بنیانگذار Cinemassive Displays ، می گوید: “با تکمیل نیازهای شما ، ما می توانیم به طور مداوم محتوا و انواع محتوا را به روز کنیم.” “یک پروژه ساده و اساسی ممکن است با استفاده از PowerPoint شروع شود ، اما از آنجا می توانید به قابلیت لمسی 3-D کاملاً همهجانبه بروید.”

علاوه بر ایجاد صفحه نمایش های اضافی در نمایشگر ، تصور کنید که چگونه می خواهید از نظر عملکردی رشد کند. امروز می توانید کدهای QR ارسال کنید که مشتریان هر زمان کد را با تلفن های هوشمند خود اسکن می کنند به وب سایت شما ارسال می شود. فردا ممکن است بخواهید آنها را با روشی عملی تر درگیر کنید.

کافمن می گوید: “ما می توانیم سنسورهای مجاورت را در دیوارهای ویدئویی ایجاد کنیم که هنگام نزدیک شدن مخاطب به وقایع خاص باعث تحریک شوند.” “وقتی کسی علاقه مند به تابلو باشد ، می توانیم محتوای آن را تغییر دهیم تا آن شخص را درگیر خود کنیم. قلمرو مشارکت کاربر آینده است.” ب

ژانل پنی (janelle.penny@buildings.com) ویراستار همکار BUILDINGS است.


About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *