برای امنیت تسهیلات ، نرم افزار کنترل دسترسی را متصل کنید

0


اتصال: این روزها نام هوشمندانه بازی با هوشمندتر شدن ساختمان ها و تلاش مدیران برای حفظ بهره وری انرژی و كارهای ساده است. و جای تعجب نیست که این در مورد مقدار داده های جمع آوری شده از سنسورها مانند دوربین های ویدئویی ، خواننده های کنترل دسترسی ، واحدهای HVAC هوشمند ، روشنایی و موارد بسیار دیگر وجود دارد.

گارتنر پیش بینی می کند با جمع آوری مداوم داده ها ، سازمان ها وظیفه دارند بهترین روش های استفاده از این اطلاعات را به نفع خود شناسایی کنند.

برای امکانات آینده نگر امروزه می توان از طریق به اشتراک گذاری داده ها و یکپارچه سازی بین سیستم هایی که دسترسی به یک ساختمان یا یک منطقه خاص را کنترل می کنند ، به دست آورد. هدف اتصال نرم افزار مدیریت سرنشین با کنترل دسترسی برای دستیابی به مزایای متعددی است که در مورد آنها بحث خواهیم کرد.

کنترل روشنایی

روشنایی خودکار به هیچ وجه پدیده جدیدی نیست ، اما اجرای این فناوری به کندی گسترش می یابد. با این حال ، با افزودن دستگاه های “هوشمند” (فکر کنید Google Home یا Amazon Echo ، اما برای امکانات بزرگ) تغییر چشمگیری در جهت ساده سازی کنترل روشنایی یک مرکز وجود دارد.

یکپارچه سازی نرم افزار بین سیستم عامل های کنترل دسترسی و فناوری روشنایی هوشمند می تواند به واقعیت کمک کند ، هنگامی که شخصی به مرکز وارد می شود سیگنال داده می شود و پاسخی برای روشن شدن روشنایی در یک مکان خاص ایجاد می کند. به همین ترتیب ، هنگام خروج آخرین فرد از ساختمان برای نشان دادن روشنایی اضافی برای خاموش شدن ، می توان همین کار را انجام داد. این می تواند با کاهش مصرف انرژی ، به میزان قابل توجهی در پس انداز هزینه تأثیر بگذارد.

مدیریت گرمایشی / سرمایشی

گرمایش و سرمایش می تواند هزینه قابل توجهی باشد ، به این معنی که مردم به تدابیری علاقه دارند که بتوانند براساس نیاز آنها را برطرف کنند.

استفاده از نرم افزار کنترل دسترسی برای “صحبت کردن” با کنترل های مربوط به گرمایش و سرمایش از طریق ارائه اطلاعات در مورد افرادی که در هر زمان مشخص در یک مرکز حضور دارند. هنگامی که اولین شخصی که برای روز وارد می شود کارت خود را با دست می کشد ، این اطلاعات از طریق نرم افزار مدیریت دسترسی می تواند باعث بروزرسانی خودکار سیستم HVAC شود تا سیستم روز روشن شود و بالعکس شب هنگام خروج آخرین فرد از ساختمان .

با فراتر رفتن ، یکپارچه سازی نرم افزار همچنین می تواند تا حدی کنترل شود که دما بر اساس تنظیمات شخصی در یک فضای اداری خاص کنترل شود ، که ممکن است آینده نگر به نظر برسد ، اما نوید گزینه های سفارشی سازی آینده را می دهد.

اشغال ساختمان

دسترسی به اطلاعات کنترل در مورد اشغال ساختمان و می توان برای تعیین اینکه آیا فضای متفاوت می توان تخصیص داد استفاده می شود.

به عنوان مثال ، ادغام نرم افزار کنترل دسترسی در نرم افزار مدیریت رویداد برای رزرو اتاق می تواند داده های ارزشمندی را برای اتاقهایی که بیشتر استفاده می شود (و توسط چه کسی) ، مدت زمان استفاده از آنها و تعداد زیادی از افراد از فضا جمع آوری کند.

هنگامی که از فضایی استفاده نمی شود (بر اساس سطح دسترسی) ، مدیران تاسیسات می توانند با مدیریت همکاری کنند تا تعیین کنند که آیا استفاده های دیگری برای خدمت بهتر به کارمندان وجود دارد یا خیر ، این در سازمان هایی که به دنبال صرفه جویی در هزینه یا نیاز به موارد اضافی هستند بسیار ارزشمند است. فضا.

سوابق منابع انسانی

هنگامی که یک بخش منابع انسانی وظیفه مدیریت اطلاعات کارمندان برای حقوق و دستمزد را دارد ، نرم افزاری برای آن وجود دارد. آنچه باعث برجسته شدن این نرم افزار می شود این است که می توان آن را با نرم افزار کنترل دسترسی یکپارچه کرد تا پردازنده کارمند ساده شود.

به عنوان مثال ، با کلیک یک دکمه ، یک نشان را می توان فعال کرد تا دسترسی به تأسیسات و مکانهای استفاده از دسترسی را فراهم کند. کارکنان همچنین می توانند به راحتی کنترل کنند که به قسمت های مختلف ساختمان دسترسی دارد. از مزایای این عملکرد برای مدیران تسهیلات ، توانایی ساده سازی اضافه شدن کارمندان جدید است و درعین حال در صورت جدا شدن منفی از کارمند ، بلافاصله دسترسی را قطع می کند.

تقویت امنیت

در پایان روز ، هدف یکپارچه سازی نرم افزار کنترل دسترسی با سایر نرم افزارها ، امنیت دارایی ها و افراد درون سازمان است. توانایی جمع آوری اطلاعات در مورد بازدید کنندگان ، اشغال ساختمان و افرادی که در هر زمان مشخص هستند می تواند در صورت بروز حادثه ، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار رهبران امنیتی قرار دهد و اطلاعات مهم را با فشار دادن یک دکمه هدایت کند.

نرم افزار کنترل دسترسی توانایی استقرار قفل قفل را در مواقع اضطراری دارد در حالی که نرم افزار اشغال ساختمان می تواند مکان افراد را مشخص کند تا بتوانند با خیال راحت تخلیه شوند. تمام این فناوری در تلاش است تا به سازمانهای امروزی آرامش خاطر لازم برای اطمینان از ایمنی همه سرنشینان را ارائه دهد.

برای مدیران تاسیسات ، یافتن شریک – خواه یک مجتمع ، تولید کننده یا مشاور باشد- که از چالش های تجارت شما آگاه باشد ، برای موفقیت شما حیاتی است. فن آوری امنیتی فراتر از محافظت ساده یک مرکز گام مهم در تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری در فن آوری ، درک نقاط درد یک شرکت یا راه حل و سایر سیستم هایی است که برای ادغام موفقیت آمیز در دسترس هستند.

درباره نویسنده: اریک ویدلیتز معاون رئیس فروش آمریکای شمالی است ، صنایع Vanderbilt.

دو مقاله انتخاب شده برای مطالعه بعدی:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *