با استفاده از روشنایی و BMS برای پیشرفت در کار خود

0


نورپردازی توانایی تبدیل و بهبود فضاهای محل زندگی ، کار و بازی را دارد. همین امکان شگفت انگیز است که مارک های Acuity را به دنبال فناوری های جدید و ابتکاری نورپردازی برای مشتریان سوق می دهد.

همانطور که LED ها امکان ایجاد نور دیجیتال را فراهم می کنند ، ما این فرصت را دیدیم که روشنایی را هوشمندتر و متصل تر کنیم ، و نقش نورپردازی را از ساده سازی یک فضا تا ایجاد آن به عنوان یک بستر بنیادی گسترش دهیم. این سکوی روشنایی هم اکنون می تواند به سیستم های ساختمانی و تاسیساتی (BMS) و همچنین برق ، خانه و پشتیبانی از رشد مجدد دستگاه های اینترنت اشیا متصل شود.

روشنایی اتاق کنفرانس مارک های Acuity
عکس: فن آوری های جدید روشنایی ، تابش خیره کننده را کاهش می دهد ، به راحتی بصری کمک می کند و زیبایی فضای جلسه را افزایش می دهد. با مجوز از مارک های Acuity

کلید ارائه راه حل های جدید روشنایی ، تمرکز بی وقفه بر نوآوری است ، که من آن را کنجکاوی و تمایل به تغییر یا حل مسئله با ساخت و توسعه محصولات و راه حل های جدید تعریف می کنم.

تعهد و چشم انداز شرکت ما از گسترش مرزهای روشناییTM به معنای استفاده از فرایندهای نوآورانه برای تولید چراغ های روشنایی و کنترل پیشرفته است. فناوری های جدید نورپردازی به ما امکان می دهد تا نوری را کاهش دهیم که باعث کاهش تابش خیره کننده و کمک به راحتی بصری برای کاربردهای آموزشی و اداری شود یا زیبایی اتاق و مکان را با استفاده از نورپردازی های متنوع معماری افزایش دهد.

محصولات کنترل دیجیتال و شبکه امکان کنترل نوری منطقه ای را برای تنظیم رنگ یا ایجاد مناطق خاص با عملکرد / عملکرد خاص فراهم می کنند.

این نوآوری ها ، LED ها ، کنترل ها و سایر فناوری های دیجیتال ، مواردی است که ما در حمایت از جدید و جدید بنیادی می دانیم متصل راه حل های اینترنت اشیا یکی از راه های انجام این کار تعبیه نور با فناوری های دیجیتال برای ایجاد بستری برای خدمات آگاه از مکان است که یک شبکه پهنای باند متوسط ​​را تشکیل می دهد ، شبکه ای که ما آن را شبکه حسی می نامیم.

این شبکه حسی دارای درگاه ها / کنترل کننده های بلوتوثی و ارتباط با نور مرئی (VLC) است که به طور استراتژیک در اطراف یک ساختمان یا تاسیسات قرار گرفته اند تا داده های جمع آوری شده در سراسر فضا را برای تجزیه و تحلیل و ارزیابی بیشتر ارسال و دریافت کنند.

شبکه روشنایی نصب شده ، پهنای باند مورد نیاز برای اتصال با سایر سیستم های ساختمانی را فراهم می کند و به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند که مشتریان می توانند از آن به عنوان مکانیزم بودجه برای بازسازی های اضافی نور و پروژه های اینترنت اشیا استفاده کنند.

محصولات توسعه یافته برای این شبکه حسی توسط Acuity Brands Security Framework پشتیبانی می شود ، که راهنمایی هایی را برای تعبیه کامل مفاهیم امنیتی در تمام جنبه های محصولات و خدمات اینترنت اشیا ارائه می دهد.

این چارچوب محصولات مارک های Acuity را نشان می دهد که با هم در راه حل های متصل به کار رفته اند ، بنابراین راه حل از استراتژی امنیتی طولانی مدت کسب و کار پشتیبانی می کند ، امنیت را در کل معماری پایان به پایان جاسازی می کند و به طور فعال تمام محصولات متصل و هوشمند را ایمن می کند. این روش تأیید می کند که دستگاه هایی که از طریق شبکه حسی به صورت دیجیتال متصل می شوند ، در این اصول امنیتی بهترین کلاس قرار دارند.

[Related: How a Smart Building Evolved into a Strategic Asset]

شبکه حسی در صنایع و عمودی چگونه کار می کند؟

علاوه بر این ، ما همچنین تجربه عمیق خود را در زمینه روشنایی و کنترل ها به کار می گیریم تا این فناوری را برای مشتریان خود مقیاس بندی کنیم ، و در سراسر عمودی مانند خرده فروشی ها ، انبارها ، تولید و مراقبت های بهداشتی کاربردی را باز کنیم.

اکنون که روشنایی متصل به دیجیتال می تواند یک بستر اینترنت اشیا را تشکیل دهد ، روشنایی می تواند با BMS ، تبرید و سایر سیستم ها / دستگاه ها برای جمع آوری داده هایی که به تیم های مرکز اطلاع می دهد کجا و چگونه می توانند عملیات را با بیشترین تأثیر بهبود بخشند ، متصل شود.

نوآوری های ما تجزیه و تحلیل و بینش برچسب ها و حسگرها را فراهم می کند ، که از طریق شبکه روشنایی ارائه می شود تا به شما کمک کند برای شرایط چالش برانگیز در عملیات تجاری این راه حل ها به مشتریان ما این امکان را می دهد تا برای پیشبرد مشاغل خود از چندین هدف و برای ذینفعان مختلف از جمله این چهار مورد ، از روشنایی استفاده کنند:

1. امکانات بهداشتی:

به عنوان مثال ، در مراکز بهداشتی درمانی ، می توان از یک شبکه حسی برای ردیابی تجهیزات با ارزش و حساس به زمان مانند دفیبریلاتورها ، صندلی های چرخدار یا سایر تجهیزات مهم استفاده کرد.

2. فرودگاه ها:

در چندین فرودگاه ، ما در حال تلاش برای ایجاد برنامه های ناوبری هستیم که به مشتریان کمک می کند تا با کارآیی بیشتری به سمت دروازه های خود حرکت کنند یا مقصد های غذاخوری و خرید را در سراسر فرودگاه پیدا کنند.

3. فضای صنعتی:

در فضای صنعتی ، دارایی های مهم را می توان ردیابی کرد و جریان عملیاتی در یک فرآیند تولید را کنترل کرد.

4. خرده فروشی:

علاوه بر این ، ما به طور فعال با چندین خرده فروش درگیر هستیم تا عملیات فروشگاه خود را از طریق فن آوری های زمان واقعی تغییر دهیم که باعث بهبود کارایی همکاران و پشتیبانی حمل و نقل از فروشگاه و خرید آنلاین / وانت از خدمات فروشگاه می شود.

با ایجاد راه حل هایی برای خرده فروشانی که بینش تجاری را از شبکه روشنایی متصل ارائه می دهند ، سرمایه گذاری های نوسازی به فناوری های پیشرفته تبدیل می شوند و توانایی ارائه خدمات به آینده را دارند که در موارد اخیر برجسته شده است. اخبار والگرین که اولین سال همکاری آنها با مایکروسافت در زمینه “آینده مراقبت های بهداشتی” را پوشش می دهد.

چگونه این آینده روشنایی را تصور می کنیم؟ ما به نورپردازی و BMS اجازه می دهیم راهگشا باشد. مارک های Acuity با گوش دادن به نیازهای مشتریانی که به دنبال بهبود تجربه مشتریان و کارمندان / کارمندان خود هستند ، پاسخ می دهند.

نسخه رایگان خود را بارگیری کنید از کوارتز جادویی Gartner 2020 برای خدمات مکان داخلی ، با مجوز جهانی از مارک های Acuity. با ما در ارتباط باشید تا در مورد ایجاد ساختمانهای هوشمند و متصل با نورپردازی بعنوان یک بستر بنیادی اینترنت اشیا more بیشتر بدانید.

درباره نویسنده:

سارا گولیش ، معاون ارشد رئیس جمهور ، تولید تقاضا ، مارک های Acuityسارا گولیش ، معاون ارشد رئیس جمهور ، تولید تقاضا
مارک های حدت

سارا یک رهبر نشان داده شده است ، و هم مهارت مهندسی و هم تجارت را در عمل تولید تقاضا در مارک های Acuity به ارمغان می آورد. موقعیت او شامل روشنایی سنتی ، کنترل ها و تجارت اینترنت اشیا businesses با نام تجاری Acuity است.

بیشتر بخوانید:


گارتنر ، سحر و جادو برای خدمات مکان های داخلی ، جهانی ، تیم زیمرمن | آنت زیمرمن ، 28 ژانویه 2019

گارتنر هیچ فروشنده ، محصول یا خدماتی را که در نشریات تحقیقاتی خود به تصویر کشیده شده تأیید نمی کند و به کاربران فناوری توصیه نمی کند فقط آن دسته از فروشندگانی را انتخاب کنند که دارای بالاترین رتبه یا نام دیگر باشند. نشریات پژوهشی گارتنر متشکل از نظرات سازمان تحقیقاتی گارتنر است و نباید به عنوان بیان واقعیت تلقی شود. گارتنر با توجه به این تحقیق ، از جمله ضمانت های مربوط به خرید و فروش یا تناسب اندام برای یک هدف خاص ، از کلیه ضمانت های صریح یا ضمنی صرف نظر می کند.

* این مقاله توسط برند Acuity نوشته شده و توسط آن حمایت می شود.

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *