آکوستیک هایی که طراحی معماری را امکان پذیر می کنند

0

[ad_1]

CertainTeed یک راه حل صوتی ایجاد کرده است که معماران را قادر می سازد تا از نظر زیبایی شناختی ، طرحهایی کاربردی ایجاد کنند که متناسب با رنگها ، اشکال و سایر عناصر سفارشی مورد نیاز برای مدارس ، بیمارستانها و موارد دیگر طراحی شود.

کریستف تراپ با کریس بورک در زمین کنفرانس AIA گفتگو می کند. اکنون گوش کنید >>

متن زیر را بخوانید:

[Start transcript]

کریستوف تراپ: سلام به همه این کریستوف تراپ است ، مدیر ارشد مطالب در Buildings.com و interiorsandsources.com. هنوز در کنفرانس AIA در لاس وگاس اینجا باشید.

و اکنون کریس بورک به من پیوسته است ، وی با CertainTeed همراه است. و ما در مورد آکوستیک صحبت می کنیم. اول از همه ، کریس ، از اینکه به ما پیوستید متشکرم.

کریس بورک: خوشحالم که اینجا هستم

کریستوف: بنابراین ، آکوستیک همیشه یک موضوع جالب برای من است. چون وقتی آکوستیک بدی دارید ، آن را می دانید. و وقتی آکوستیک خوبی داشته باشید ، هیچ کس به آن اعتبار نمی دهد.

کریس: کاملا. منظور من این است که ما در زمینه آکوستیک و آکوستیک تحصیل کرده ایم ، بچه ها بهتر یاد می گیرند و نمرات بهتری می گیرند. آکوستیک در بیمارستان ، بیماران بهبودی بهتری دارند. آکوستیک در محیط کار ، تمرکز بهتر بهره وری.

پانل صوتی CertainTeed

همه ما در مورد نوعی اثرات آکوستیک و محیط های مختلف هستیم و برای آن حل می کنیم.

کریستوف: و این همیشه چیزی است که ما دنبال آن هستیم ، چگونه مشکل صوتی را حل کنیم.

بنابراین ، یکی از محصولات جدید شما ، و می توانید در یک ثانیه در اینجا در مورد آن صحبت کنید ، که به من نشان دادید ، این فضای اصلی دفتر کار است. و این موضوع جالب دیگری برای من است ، زیرا ما شاهد هستیم که اکنون مردم غرفه هایی را در دفاتر باز گذاشته اند.

می توانید به یک غرفه بروید ، این یکی از راه های کنترل این مسئله است. کدام نوع جالب است ، درست است؟ چرا که شما فقط دفتر ندارید؟

بنابراین ، محصولی که با آن روبرو شدید در این باره صحبت کنید. در اصل از سقف آویزان است.

[Rather read the article? Acoustical Solutions for an Open Office]

شکل صوتی دایره CertainTeedکریس: کاملا. ما محصولی به نام Ecophon Clouds and Baffles ارائه داده ایم. و واقعاً از این واقعیت ناشی شد که بسیاری از طراحی های ساختمان اکنون باز است. سقف ندارند. بنابراین ، شما به ساختار باز هستید. و سر و صدا است. اما شما به آن شکل صنعتی می رسید ، به آن شکل تجاری می رسید. و فکر می کنید دو دلار پس انداز می کنید.

با ادامه روند طراحی ، ما به یک راه حل برای آن نیاز داریم. بنابراین ، ما با Clouds and Baffles – اشکال بسیار هنری که می توانند به صورت عمودی و افقی آویزان شوند ، آمده ایم. آنها می توانند دور چراغ ها و اطراف آب پاش ها کار کنند.

این دسته در صنعت در حال رشد است. ما می توانیم دقیقاً به شما بگوییم که برای دستیابی به صوتی مورد نیاز خود ، کدام محصول را باید وارد کنید

بنابراین ، شما کمی هنر می کنید ، اشکال و اندازه ها و رنگ های زیادی وجود دارد. آنها زیبا هستند. می توانید آنها را در سطوح مختلف لایه لایه کنید. این واقعاً نوعی راه حل شسته و رفته برای نوع این وضعیت سقف باز است که دارید.

کریستوف: و شما به آن نیاز ندارید ، درست است؟ شصت درصد یا چیزی دیگر ، این چیزی است که من شنیدم؟

کریس: دقیقاً درست است ، بله. بسته به وضعیت روشنایی و آب پاش ها می توانید با درصد شماره گیری کنید. اما کاملا شما به آن در همه جای سقف نیازی ندارید. شما فقط آن را در جایی که به آن نیاز دارید اعمال می کنید.

کریستوف: بنابراین ، این یکی از راه حل های شماست. فکر می کنم از سه طریق عبور کردیم. بعدی چیست؟

“ما سعی می کنیم رویاهای طراحی را برای معماران فعال کنیم. ما سعی می کنیم مانع راه آنها نشویم. ” – کریس بورک

کریس: مورد بعدی این است که ما راه حل هایی به شکل مواد مختلف داریم. ما سعی می کنیم فرم های مادی داشته باشیم که یا از نوع فلزی یا چوبی باشد یا چیزهای سنتی مانند عادت به دیدن آنها ، یا چیزهایی شبیه آن.

ما در مورد سقف ها بسیار انعطاف پذیر هستیم که در شرایط خاص ممکن است بودجه لازم برای چوب را نداشته باشید. بنابراین ، گزینه هایی به شما می دهیم که شبیه چوبی آکوستیک هستند.

همان فلز. ممکن است شما به چیزی نیاز داشته باشید که دوام فلز داشته باشد ، اما ما همچنین فلزی داریم که شبیه چوب است.

ما واقعاً در هنگام ارائه راه حل های صوتی به اشکال مختلف بسیار انعطاف پذیر هستیم ، خواه این یک فرم استاندارد استاندارد باشد یا بسیار سفارشی باشد. و ما در اینجا بسیار سفارشی می کنیم.

[Read also: Designing for Special Needs Students]

کریستوف: بنابراین ، محصولات شما چه جالب است ، آنها همچنین به یک روش خاص نگاه می کنند ، درست است؟ بنابراین ، ما از طریق یکی از آنها عبور کردیم و همه این نسخه ها و ظاهر و احساسات مختلف و همه چیز وجود دارد. بنابراین ، این فقط در مورد عملکرد نیست. اما در مورد ظاهر نیز هست.

کریس: آره واقعاً همینطور است. ما سعی می کنیم رویاهای طراحی را برای معماران فعال کنیم. ما سعی می کنیم مانع راه آنها نشویم. بنابراین ، محصولات برای ادغام با یکدیگر طراحی شده اند ، پایان های نرم که با پایان های صاف از یک خانواده به خانواده دیگر مطابقت دارند. ما آکوستیک و روش چیدمان یک محصول و ماده را با محصول دیگر درک می کنیم.

آکوستیک CertainTeed

اما واقعاً ، ما اینجا هستیم تا رویاهای طراحی را فعال کنیم. و این چیزی است که ما می خواهیم بسیار مراقب باشیم و راه حلی برای آن تجویز نکنیم.

ما گوش می دهیم و اساساً یک راه حل طراحی را فعال می کنیم ، چه رنگی باشد چه فرم ، یا چیزی که واقعاً هنری باشد ، یک نوع باشد ، یا چیزی باشد که برای یک عمودی خاص مانند آموزش یا مراقبت های بهداشتی بسیار کاربردی و بودجه محور باشد.

بنابراین ، ما سعی می کنیم مشتری را گوش دهیم و سپس در مورد محیط صحبت کنیم ، و سپس نوعی هدف وی را گوش دهیم. و این همان کاری است که ما در اینجا انجام می دهیم. و به همین دلیل است که وقتی به غرفه ما نگاه می کنید ، تنوع رنگ و بافت و فرم آن را می بینید. و راه حل های صوتی پشت همه اینها است.

بنابراین ، سعی می کنیم شماره گیری را در آن انجام دهیم.

کریستوف: بنابراین ، آیا افراد معمولاً به دلیل مشکل آکوستیک به شما مراجعه می کنند؟ یا اینکه آنها “ما باید از نظر طراحی با سقف های خود برجسته شویم؟”

کریس: هر دو. ما آن را از همه جهات دریافت می کنیم. ما افرادی داریم که به ما مراجعه می کنند و می گویند ، “من به یک شریک زندگی نیاز دارم که بتواند در یک شرایط دشوار کار کند” ، می گویند این یک فرودگاه است یا یک مدرسه یا موارد دیگر یا “من به یک راه حل نیاز دارم – من مدرسه ای دارم و می خواهم رنگ های مدرسه را انجام دهم” یا “من چوبی داشتم و اکنون دیگر توان پرداخت آن را ندارم ، اما ظاهر آن را دوست دارم.” بنابراین ، ما گوش می دهیم ، به نوعی از همه زوایا به آن نزدیک می شویم.

کریستوف: خارق العاده. کریس ، از اینکه به ما پیوستید متشکریم.

از همه بخاطر گوش دادن به قسمت دیگری از پادکست ما متشکریم. مثل همیشه ، اگر در iTunes ، Spotify گوش می دهید ، ما را در Buildings.com ، interiorsandsources.com بررسی کنید.

کریستف تراپ ، هنوز از AIA در لاس وگاس گزارش می دهد.

[End transcript]

پوشش بیشتر کنفرانس AIA:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *