آنچه نسل Z می خواهد در کار باشد

0


اطلاعات جمعیتی محل کار به سرعت در حال تغییر است. اعضای نسل Z – افرادی که پس از سال 1996 متولد شده اند – شروع به کار در اولین مشاغل پس از کالج خود در همان زمان می کنند 10000 کودک بومر به نقل از Investopedia ، هر روز به سن بازنشستگی برسید.

تغییر ترکیب نیروی کار بر نحوه طراحی و مدیریت ساختمان تأثیر می گذارد.

در اینجا نحوه تغییر Generation Z در نحوه عملکرد دفاتر توضیح داده شده است – و این برای مدیران امکانات به چه معناست.

نسل Z کیست؟

هنگام وقوع 11 سپتامبر مسن ترین اعضای نسل Z در مهد کودک بودند. Abhijeet Jadhav ، مدیر استراتژی بازاریابی برای جورجیا-اقیانوس آرام حرفه ای.

“ما در مورد این افراد واقع بینانه تر و عمل گرایانه صحبت می کنیم. آنها می فهمند که این کار برای آنها آسان نخواهد بود و شکل سختی کار آنها را شکل می دهد. ” “تا حدودی ، هزاره ها بسیار ایده آل تر و خوش بینانه بودند. نسل Z خوب و بد را دیده است.

آنها شاهد تلاش والدین خود ، مخارج اقتصادی و از دست دادن شغل بوده اند. آنها مجبور شده اند فداکاری کنند. این به آنها رویکرد عمل گرایانه تری نسبت به زندگی داده است. هرچند که همه نابودی و تاریکی نیست ، زیرا آنها به نظر می رسد مانند آینده هزاره ها نسبت به آینده خوشبین هستند و اشتیاق مردم را برای انجام درست کارها مشترک دارند. “

نسل Z آغاز بومیان دیجیتال واقعی است – افرادی که از همان روزهای ابتدایی با تکنولوژی بزرگ شده اند. هزاره های قدیمی احتمالاً از مدرسه در مدرسه استفاده می کردند ، اما شاید تا سال های نوجوانی چنین فناوری در خانه نداشته اند.

جداد درباره Generation Z می گوید: “آنها دنیایی را نمی شناسند كه در آن به چندین صفحه دسترسی نداشته باشند.”

جدادوف می افزاید: این نسل مستقل ، بسیار متصل و عموماً از تغییر هراس ندارند. آنها برای امنیت و ثبات ارزش قائل هستند و سریع تصمیم می گیرند. این خصوصیات به نیازهای خاص محل کار تبدیل می شود که تفاوت قابل توجهی با دفاتر نسل های قبلی دارد.

تأثیر نسل Z بر محل کار

مادام العمر استفاده از فناوری Generation Z باعث شده تا آنها بخصوص در کار در هر مکان مهارت داشته باشند. آنها به چندین دستگاه عادت کرده اند و می توانند با لپ تاپ های خود جابجا شوند ، چیزی که حتی هزاره ها همیشه آن را مسلم نمی دانند.

جایی که آرزوهای شغلی بومرز در اطراف دفتر کار می چرخید ، نسل Z فضاهای جامعه را در اولویت قرار می دهد و امکانات بی نظیر، پسندیدن مناطق پشت بام قابل دسترسی و فراوان نور طبیعی.

برای صاحبان ساختمان و مدیران تاسیسات ، این بدان معنی است ایجاد فضاهایی که خلاقیت را القا کنند، جاداو توضیح می دهد ، اما لزوما بزرگتر نیستند. این می تواند یک تنظیم سخت برای Boomers باشد ، زیرا آنها بزرگتر هستند و کارهای خود را روی کاغذ انجام می دهند.

ایجاد انعطاف پذیری در محل کار برای جذب کارگران از نسل Z همچنین می تواند چالش هایی را برای کارکنان نگهبانان نگه دارد – آنها باید مکان ها را پس از ترک کارگران و قبل از رسیدن آنها صبح تمیز کنند ، و این می تواند سخت باشد وقتی که نیمی از دفتر در ساعت های انعطاف پذیر کار می کند.

با این حال ، دفاتر اداری که بتوانند این نیازهای رقابتی را متعادل کنند ، در هنگام انجام کار خود را در موقعیت مناسبی خواهند دید جذب کارگران جدید و موارد موجود را حفظ کنید.

جدهوو توضیح می دهد: “دهه گذشته یک دهه رشد قوی بوده است و این فرصت های زیادی را برای شرکت ها و کارمندان ایجاد کرده است.” “یافتن استعداد سخت و یکنواخت است سخت تر برای حفظ. آنها انتظار دارند که نه تنها کار معناداری برای مارک هدفمند پیدا کنند ، بلکه جبران خسارت خوبی نیز می کنند و به مزایای خوب کار نیز دسترسی دارند.

وقتی صحبت از چگونگی تأثیرگذاری بر دفاتر می شود ، دفتر یکی از فضاهایی است که آنها در آن زمان زیادی می گذرانند ، بنابراین آنها انتظار دارند سطح خاصی از یک تجربه برتر داشته باشید. این بدان معنی است که چیزهایی مانند یک محیط کار باز ، چابک ، اتاق تمرکز و جلسات ، و امکاناتی که یک ساختمان اداری می تواند ارائه دهد ، چه یک کافه تریا ، سالن بدن سازی یا مرکز تناسب اندام ، یا گزینه های مناسب مانند بانک ، فروشگاه خرده فروشی یا کلینیک کوچک.

آنها می خواهند بسیاری از کارهای روزمره آنها در آن ساختمان اداری رسیدگی شود. “

چگونه دفتر خود را به روز کنیم

تازه کردن دفتر کار خود برای برآورده کردن انتظارات از نسل جدیدی از کارگران نیازی نیست که شما فقط از هسته و پوسته شروع کنید. با انجام نظرسنجی های مربوط به مشارکت یا رضایت کارمندان ، با تعریف اینکه مستاجر فعلی شما چه ارزشی قائل است و چه نوع امکانات انگیزه ای برای وی ایجاد می کند ، شروع کنید.

عوامل مختلف از جمله موارد زیر:

  • سن
  • وظایف کاری
  • ماموریت شرکتی (جاداوو توضیح می دهد: “برخی از شرکت ها تمرکز محور هستند و ممکن است روزهای تعطیل برای کار داوطلبانه ارائه دهند ، یا ممکن است از امکانات دیگری برخوردار باشند.)”
  • چقدر آسان است که کارهای مشاغل نزدیک به سایت را انجام دهید

جاداو می گوید: “به طور كلی ، تحقیقی كه ما انجام داده ایم نشان می دهد كه افراد در صورت تهیه غذای با كیفیت اما بدون نیاز به بازو و پا ، گزینه های خدمات غذایی خوبی می خواهند.” وی افزود: گزینه های دیگری که مشاهده کرده ایم مربوط به محیط است ، مانند لابی یا مناطق مشترک که مردم در آن زمان زیادی می گذرانند.

سرویس بهداشتی محل دیگری است که مردم در آن جمع می شوند ، بنابراین باید آن منطقه و همچنین اتاق دستشویی به خوبی انجام شود. “

جاداو می گوید سرعت تغییر می تواند بسیار زیاد باشد ، اما صاحبان ساختمان و مدیران نیز یک نکته منفی دارند. ارتقاically دوره ای امکانات شما تقریباً بیشتر از استخدام و نگهداری است.

جادهاو می گوید: “با سرمایه گذاری در این فضاهای اداری ، با ارائه امکانات رفاهی و حق بیمه تجربه ، می توانید درآمد بیشتری نیز کسب کنید.” “تمایز املاک نیز افزایش می یابد. این یک برد-برد است – برای کارفرما خوب است زیرا آنها می توانند بهترین و درخشان ترین ها را جذب کنند. جوانان می خواهند در آنجا کار کنند زیرا می توانند از همه امکانات رفاه کنند.

و این برای مدیر املاک خوب است زیرا آنها درآمد بیشتری کسب می کنند و نرخ اجاره احتمالاً رشد خواهد کرد. این یک تصویر مثبت برای همه طرف های درگیر است. “

دو مقاله انتخاب شده برای مطالعه بعدی:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *