گزارش جبران خسارت AIA 2019 افزایش حقوق و مزایا را پیدا می کند

0


AIA یافته های مثبت AIA را منتشر کرده است گزارش غرامت 2019. این بررسی نشان می دهد که متوسط ​​حقوق کارمندان معماری از سال 2017 بیش از 10،000 دلار افزایش یافته است.

افزایش غرامت در نتیجه افزایش 40 درصدی ساخت و سازهای غیر مسکونی طی چند سال گذشته و نرخ بیکاری کم 50 ساله است.

منطقه آتلانتیک میانی – نیوجرسی ، نیویورک و پنسیلوانیا – به عنوان منطقه ای با بالاترین میانگین حقوق برای معماران سطح یک ، معماران با حداقل یک سال سابقه کار ، وارد منطقه شد.

(عکس: شامل 27 منطقه مترو که پاسخ کافی برای تخمین غرامت برای یک فارغ التحصیل کالج اخیر (غیرمجاز) داشته است ؛ با احترام از AIA)

با متوسط ​​حقوق 68،780 دلار؛ حقوق و دستمزد در منطقه آتلانتیک میانی 6 درصد بیشتر از هر منطقه دیگر در ایالات متحده است که طبق این گزارش ، احتمالاً به دلیل هزینه های بالاتر زندگی در مقایسه با سایر مناطق در سراسر کشور است.

منطقه شرق جنوب شرقی – متشکل از آلاباما ، کنتاکی ، می سی سی پی و تنسی – منطقه ای است که با 57750 دلار ، 12٪ کمتر از میانگین ملی ، کمترین حقوق متوسط ​​را دارد.

متیو تیندر ، مدیر روابط رسانه ای AIA ، خاطرنشان می کند: “اقتصاد به طور کلی بیشترین نقش را در رشد حقوق دارد.” “کل بخش ساخت و ساز چندین سال است که دستاوردهای سالم داشته است.”

افزایش مزایا

بر اساس این گزارش ، شرکت های معماری همچنین به افزایش مزایای کارمندان ادامه می دهند. پوشش پزشکی همچنان بیشترین سود شرکت ها را دارد.

Tinder می گوید: “روند مزایای بهتر و قوی تر در تمام صنایع حرفه ای دیده شده است و بیانگر نیازها و اولویت های نسلی است که جایگزین بچه های بازنشسته خواهد شد.”

مزیت اصلی دیگری که شرکت ها در حال ارائه آن هستند ، پاداش ثبت نام به ویژه در میان شرکت های بزرگ است. براساس این گزارش ، 91٪ از شرکتهای دارای 100 کارمند یا بیشتر پاداش ورود به سیستم را ارائه می دهند.

[Related: These Are the Trends Shaping Architectural Licensure]

سایر مزایای اصلی ارائه شده توسط شرکت ها عبارتند از:

  • برنامه های پس انداز بازنشستگی (401k ، 401a ، 403b)
  • لباس گاه به گاه
  • فرصت های توسعه حرفه ای


(عکس: درصد شرکت هایی که مزایایی را برای کارمندان ارائه می دهند. با مجوز از AIA)

سایر یافته های گزارش جبران خسارت معماری

  • طی دو سال گذشته ، جبران خسارت برای موقعیت های معماری 2.5 برابر سرعت رشد همه کارکنان متخصص و مرتبط در اقتصاد افزایش یافته است.

  • آخرین مواردی که جبران خسارت معمار به 6٪ در سال افزایش یافت – 1999-2008 – یا قبل از ورود اقتصاد یا بخشهای ساخت و ساز به رکود اقتصادی ملی بود.

  • حقوق برای موقعیت های ورودی در مقایسه با میانگین ملی در مناطق اقیانوس آرام (آلاسکا ، کالیفرنیا ، هاوایی ، اورگان و واشنگتن) و اقیانوس اطلس میانه بالاترین است.

درباره گزارش جبران خسارت AIA 2019

گزارش جبران خسارت دو ساله ، داده های حقوق بیش از 40 موقعیت شرکت معماری در شهرهای سراسر ایالات متحده و همچنین حقوق و دستمزد صنعت و تجزیه و تحلیل مکان بازار را ارائه می دهد. نتایج بر اساس پاسخ 640 شرکت منحصر به فرد است که واجد شرایط نظرسنجی هستند.

نتایج کامل از گزارش جبران خسارت AIA 2019 را می توان بصورت آنلاین خریداری کرد. اعضای AIA برای مقایسه سایر مناطق و موقعیت موقعیت ها می توانند از حسابگر حقوق و دستمزد AIA برای یادگیری داده های برتر در زمینه معماری محدوده حقوق و دستمزد بر اساس مناطق کشور.

درباره نویسنده:

برایس پروکوپ به عنوان کارآموز بازاریابی دیجیتال برای BUILDINGS ، داخلی + منابع و جلسات امروز فعالیت می کند. برایس در ماه مه سال 2020 با مدرک روزنامه نگاری و مدیریت کارآفرینی از دانشگاه آیووا فارغ التحصیل خواهد شد.

دو مقاله انتخاب شده برای مطالعه بعدی:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *