هواداران هوشمند چگونه در ساختمانهای تجاری گردش می کنند

0

[ad_1]

* مقاله حاوی پیوندهای وابسته است که BUILDINGS به خوانندگان ما مربوط می شود. در صورت خرید اقلام با استفاده از این پیوندها ، هزینه دریافت می کنیم.

در LIGHTFAIR International (LFI) 2019 در فیلادلفیا ، فناوری که توجه ما را به خود جلب کرد طرفدار هوشمند بود.

پنکه هوشمند فن سقفی است که از طریق سنسورها می تواند دمای اتاق را اندازه گیری کرده و سرعت فن را در عین کنترل از راه دور ، برای بهره وری بیشتر انرژی تنظیم کند.

از LIGHTFAIR 2019 - طرفداران هوشمند به ساختمان های تجاری سرازیر می شوند
(عکس: طرفدار هوشمند طرفداران مدرن. اعتبار: سارا کلوپل)

کنفرانس LFI امسال روشهای زیادی را که یک ساختمان می تواند آب و هوای خود را کنترل کند ، به ویژه از طریق کنترل نور ، برجسته کرد. واحدهای تهویه مطبوع ، چراغ های روشنایی و ترموستات تنها نوع تجهیزاتی نیستند که می توانند آب و هوای ساختمان را کنترل کنند. طرفداران باهوش می تواند ، بیش از حد

[From LIGHTFAIR: Light Fixtures Improve Acoustics in Open Work Spaces]

طرفداران هوشمند در بخش تجاری

همانطور که ما در مورد راه های خانه هوشمند صحبت می کنیم فناوری به بازار تجاری منتقل می شود، طرفداران هوشمند باید گنجانده شود. آنها در حال حاضر در بازار مسکونی مورد جستجو قرار گرفته اند ، زیرا بسیاری از آنها می توانند به ترموستات هوشمند یک خانه متصل شوند ، اما در حوزه تجاری نیز هدف دارند.

به عنوان مثال ، “در تگزاس ، بسیاری از ساختمانهای آپارتمانی یا تاسیساتی وجود دارد که آنها طرفداران را از وسط راهرو اداره می کنند ، اما آنها نمی خواهند [occupants] تا آنها را کنترل کند. به طور سنتی ، هیچ راهی برای این کار وجود نداشت. بنابراین FM باید مجبور به پایین راهرو شود و تمام زنجیرها را بکشد. “جسی کوئیلو ، مربی ملی فن های هوشمند برای فرم های مدرن.

[Also from LIGHTFAIR: Control Lighting From Your Phone]

اما فن فن هوشمند – به ویژه فناوری گروه بندی Modern Forms – “کنترل همزمان چندین فن را بسیار آسان تر می کند”.

یک مطالعه در سال 2016 از آزمایشگاه ملی انرژی های تجدید پذیر دریافت که طراحی دفتر ایده آل برای پنکه های سقفی سنتی باید شامل موارد زیر باشد:

  • نقشه های کف اتاق با سقف هایی با ارتفاع حداقل 9 فوت
  • پارتیشن های داخلی یا میز کار کمتر از 54 اینچ قد دارند
  • حداقل 2000 درجه خنک کننده و تمام ساعات کار روزانه
  • هیچ ویژگی موجود – مانند وسایل روشنایی یا کانالهای HVAC – که ممکن است در پره های فن تداخل ایجاد کند
  • نقطه خنک کننده فعلی کمتر از 75 درجه است و هیچ منع قانونی و قانونی برای افزایش آن وجود ندارد

فن هوشمند در مقابل پنکه سقفی سنتی

هدف بهره وری انرژی است و این همان چیزی است که طرفداران هوشمند قصد دارند روی یک پنکه سقفی سنتی روی میز بیاورند. وقتی فضایی به دمای از پیش تعیین شده یا خالی از سکونت می رسد ، می توانند به طور خودکار خاموش شوند.

کوئیلو می گوید خط فن های مدرن Modern Forms شش سطح سرعت فن و همچنین چراغ هایی با دمای رنگ متفاوت ارائه می دهد که کاربر می تواند از طریق یک برنامه کنترل کند. “به طور سنتی ، شما یک فن خریداری می کنید ، و درجه حرارت رنگ یا هر چیز دیگری را دریافت می کنید [lumen] خروجی آن است. “

در غرفه Modern Forms ، ما همچنین متوجه شدیم که طرفداران باهوش آنها بسیار ساکت هستند – عملا ساکت هستند. به این دلیل که آنها از موتور DC نسبت به موتور AC متداول استفاده می کنند. کوئیلو می گوید که این بدان معناست که فن یک چهارم وزن یک فن سقفی با موتور AC است که نصب آن را آسان تر می کند.

با نگاه به آینده

به عنوان فن هوشمند وارد بازار تجاری می شود ، این می تواند راه حلی باشد که ساختمان یا تأسیسات شما برای بهره وری بیشتر انرژی نیاز دارد. هزینه اولیه از پنکه سقفی سنتی بیشتر است ، اما گزینه های مقرون به صرفه تری همچنان در دسترس هستند.

پوشش بیشتر LIGHTFAIR 2019:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *