هتل اقامت طولانی مدت

این مرکز دانشجویی از سال 1980 اساساً از آجر ساخته شده است و فقط چند پنجره دارد و از لحاظ معماری ویژگی کمی دارد. با یک بازسازی گسترده ، آن را به خانه ای برای خدمات و فعالیت های دانشجویی تبدیل کرد که به عنوان نقطه ورودی اولیه دانشگاه نیز عمل می کند.

یک پرده شیشه ای که به نمای خارجی اضافه شده نفوذ نور را بسیار افزایش می دهد ، در حالی که ورودی اصلی برجسته دانشجویان و بازدیدکنندگان احتمالی را به داخل دعوت می کند. سالن اجتماعات و فودکورت دو طبقه به راحتی قابل دسترسی است و از نور روز و مناظر فضای سبز بهره مند می شود. یک کتابفروشی ، مرکز کپی ، اتحادیه اعتباری و اتاق جلسات به راحتی در اطراف این منطقه جمع شده اند و یک اتاق استراحت خارج از منزل در مجاورت آن نشسته است. سایت خارجی اطراف به زیبایی در پیاده رو اصلی عابر پیاده شمال و جنوب قرار دارد ، که به ساختمان های دیگر دانشگاه پیوند دارد.

مرکز اجتماعی پردیس

این مرکز که در ابتدا به عنوان کارخانه ساخته می شد ، در دهه 1970 به مرکز دانشجویی تبدیل شد اما به دلیل سقف های کم ، مسیرهای پیچ در پیچ و طرح رنگ تیره ، در دهه 1990 از موفقیت خارج شد. برای بازگرداندن مرکز به شکوه سابق خود به عنوان قطب فعالیت دانشجویی ، نمایی پر جنب و جوش با پانل های فلزی کامپوزیت آلومینیوم در رنگ های مشابه ساختمان های دیگر دانشگاه ایجاد شد. ورودی های پرانرژی و روشن از بازدیدکنندگان استقبال می کنند.

یک ستون فقرات برشی از سقف و هسته ساختمان برش داده شد تا نور بیشتری ایجاد کند. فضای غذاخوری با اتمام دیوارهای مدرن و سقف به روز شد. توابع و دفاتر جدید برای ایجاد ترافیک بیشتر دانشجویان در فضاهای جلسات سازمان یافته دوباره ادغام شدند. افزودن تلویزیون های صفحه نمایش پلاسما ، بازی های ویدئویی و رایانه های شخصی ، هدف ایجاد مرکز دانشجویی به یک مکان تجمع را برجسته می کند.

نمایش بزرگتر
نمایش بزرگتر

* هزینه های واقعی ساختمان برای نشان دادن قیمت مواد از ژانویه 2016 تنظیم شده است
منبع: داده های هزینه طراحی ، BN

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *