رفع نشت با مواد ساختمانی مناسب

0


هنگامی که ساختمان شما نشانه هایی از تخریب شدید روکش و نشت گسترده ای که بر فضای داخلی تأثیر می گذارد، شاید زمان آن فرا رسیده باشد که دوباره بکارگیری کنید. اما این روند می تواند در طول مسیر منجر به اشتباهاتی مهم شود که بر یکپارچگی ساختمان شما تأثیر بگذارد.

برای اطمینان از روکش صحیح ساختمان شما چه کاری باید انجام دهید؟

نقش مدیران تسهیلات

یک تصور غلط عمده در مورد استخراج مجدد این است مدیران تاسیسات مقصر تخریب عناصر خارجی ساختمان هستند. با این حال ، به ندرت اتفاق می افتد که اقدامات یا بی عملی یک FM ضروری به یک پروژه استخراج مجدد باشد.

همچنین بخوانید: 4 بزرگترین چالش ها و راه حل های نگهداری ساختمان

Paul Lukes ، مالک شرکت می گوید: “مدیران تأسیسات معمولاً از ساختمان ها مراقبت می کنند و بسیاری از افرادی که با سیستم های محفظه ساختمان آشنایی ندارند ، اغلب نشت و سایر مشکلات روکش را مسئول نگهداری ناکافی می دانند.” PAUL LUKES: خدمات مشاوره پاکت ساختمان LLC در سیاتل “از نظر من ، تقریباً هرگز چنین نیست ، و اساساً همه این مشکلات نشان دهنده نقص در طراحی یا نصب اصلی است.”

لوكس اضافه كرد كه اين بدان معنا نيست كه FMs بايد از نگهداري موارد غافل شوند عناصر خارجی یک ساختمان، زیرا این تلاش ها می تواند باعث افزایش طول عمر و ظاهر شود ، اما اگر اشتباهات حیاتی هنگام طراحی و نصب مرتکب شود ، می توان نبرد سختی برای پیروزی به دست آورد.

لوكس توضيح مي دهد: “اگر شما يك سيستم روكشي ضعيف طراحي يا نصب شده داشته باشيد ، لازم است كه آن را هر شش ماه نگهداري كنيد ، اما فراتر از آن تلاش قهرمانانه براي تلاش براي غلبه بر طراحي ضعيف مي شود.”

مربوط: 5 راه حل برتر خرابی پاکت و نشت آب

بهترین کاری که می توانید در طول یک پروژه روکش کاری انجام دهید حفظ نظارت شدید در کل مراحل کار ، به ویژه نصب است.

“من 35 سال است که بازرسی های ساختمانی را انجام می دهم. من هنوز یک بار از سایتی خارج نشده ام که همه چیز به درستی نصب شده باشد. ” “یک نکته ای که من به مدیران تأسیسات یا کسانی که ساختمان را طراحی می کنند تأکید می کنم این است که مهم نیست که شما چقدر خوب آنها را طراحی می کنید مگر اینکه شخصی در محل نظارت واقعی بر نصب داشته باشید.”

چالش های ویژه Recladding

علی رغم تمرکز بر طراحی و نصب مناسب ، غالباً تمایل به حفظ ساختمان تا مشخصات دقیق ساخت اولیه آن وجود دارد. این امر اغلب منجر به این می شود که بسیاری از پروژه ها سرانجام مشکلات مشابه را دوباره ایجاد کنند.

پرطرفدار: قبل از اینکه خیلی دیر شود ساختمان خود را برای یک طوفان آماده کنید

تصور غلط غالباً فرض بر این است که معمار اصلی یک خدای دانای کل است که قادر به خطا نیست، “می گوید لوکز. “تابلوهای حفاظت از تاریخ به طور معمول اصرار به حفظ مواد و روش های موجود دارند حتی اگر حفظ مواد موجود چندین برابر هزینه داشته باشد و نتایج بسیار کمتری نسبت به جایگزینی آنها با مواد مشابه ، اما جدیدتر داشته باشد.

لوكس می افزاید: “آنها همچنین معمولاً بر كپی كردن طرح موجود اصرار دارند حتی اگر این طرح دارای نقایص فنی واضحی باشد كه اگر معمار اصلی در صورت داشتن فرصت بخواهد آن را اصلاح كند.”

لوكس مشكلات پيگيري نقشه هاي اصلي يك ساختمان را از نزديك ديد. در یک پروژه ، یک هیئت حفاظت اصرار داشت که ماسه سنگ را وصله کند ، که به طور خطرناکی تخریب شده بود. لوكس توضيح مي دهد كه اين وصله فقط 5 سال ديگر قبل از اينكه به كار بيشتري نياز داشته باشد ، فراهم شده است. برعکس ، طوفان های بتونی پیش ساخته می توانستند یک قرن عمر بدون نگهداری داشته باشند و می توانند مانند سنگ ماسه اصلی به نظر برسند.

تصمیماتی از این دست می تواند پرهزینه باشد ، زیرا این راه حل ها غالباً باعث تأخیر می شوند – تلاش برای بازسازی دقیق و آگاه تر.

پروژه پایتخت ایالت آلاسکا

پایتخت ایالت آلاسکا دوباره مورد استفاده قرار گرفت ، و این طرح بحث در مورد حفظ تاریخی را برانگیخت.

این ساختمان که در سال 1931 به اتمام رسیده است ، شبیه به نمونه های معاصر خود طراحی شده است ، اما آب و هوای جونو در سنگ تراشی سخت بوده و باعث تخریب عناصر خارجی ساختمان بسیار سریعتر از آنچه در شرایط ملایم تر است ، می شود. این امر علاوه بر سازه ای که به مقاوم سازی لرزه ای قابل توجهی نیاز دارد ، دولت را ملزم به بهبود روکش ساختمان می کند.

تیم طراحی از یک روش بازسازی در مقابل رویکرد دقیق حفاظت استفاده کرده است ، به این معنی که ساختمان تحت اصلاحات و اصلاحاتی در طراحی اصلی قرار می گیرد که به ساختمان اجازه می دهد بسیار ایمن تر ، با صرفه جویی در مصرف انرژی و با دوام تر شود.

به علاوه، در مقایسه با روش حفظ ، که در بهترین حالت عمر را 40 سال افزایش می دهد ، می توان به مدت 100 تا 150 سال طول کشید. علاوه بر این ، روکش مجدد فقط بهای کمی بیش از یک روش سختگیرانه حفظ خواهد شد. در ارائه این بهبودها در ساختمان ، این روش بازسازی ظاهر اصلی ساختمان را حفظ می کند.

“ما تقریباً تقریباً از طرح اصلی کپی برداری کردیم ، اما برخی از نقایص فنی طرح اصلی را اصلاح کردیم و سنگ تراشی های جدید را به شدت تخریب کردیم. ما همچنین قرنیز سطح سقف را بازسازی کردیم ، ظاهر ساختمان را بهبود بخشیدیم و آن را نزدیک به طرح اصلی خود برگرداندیم و در عین حال به پناه ساختن سنگ تراشی خارجی در برابر آسیب های جوی کمک می کنیم. ” “من فکر می کنم هدف این است که ظاهر ساختمان تاریخی موجود را تا حد بالاترین حد ممکن حفظ کند ، اما همچنین باید اشکالات اصلی و بهبود ایمنی ، بهره وری انرژی و عملکرد “

سیستم مدیریت ساختمان خود را برای موفقیت در مصرف انرژی تنظیم کنید

واکنش عمومی به لایه های سنگین کنگره مثبت بوده است. اگرچه توصیه لوكس برای احداث ساختمان با تردیدهای اولیه روبرو شد و از لحاظ ظاهری ظاهراً اندكی افراطی به نظر می رسید ، اما ملاحظات موافق آن ، دولت را مجبور به ترمیم مجدد ساختمان می كرد.

جاستین فیت (justin.feit@buildings.com) دستیار ویرایشگر BUILDINGS است

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *