راهنمای اتاق برای کف و پوشش در یک ساختمان تجاری

0


کف و پوشش دو محصول ساختمانی هستند که تأثیر زیادی در درک مردم از یک فضا دارند. مهم است که به دنبال محصولاتی باشید که بتوانند در برابر میزان سایشی که این سطوح متحمل می شوند ، مقاومت کنند.

مشخص کردن جدیدترین فن آوری ها باعث کاهش نیاز به لمس کردن ، رنگ آمیزی مجدد یا تعویض کف می شود و همچنین اطمینان می دهد که یک ساختمان سالها عالی به نظر می رسد.

تأثیر عاطفی رنگ اکنون به طور گسترده تری درک شده و به توسعه رنگ اهمیت تازه ای می بخشد. طراحان برای ایجاد “رنگ های جدید” ، چیزی تازه کننده ، انرژی بخش و چشم نواز ، با ترکیب چندین رنگ برای ایجاد چیز جدید ، به شیب ها روی می آورند.

همراه با رنگ ، بافت و الگو نقش اصلی را در شکل دادن به احساس فضا در کاربران دارند – آرام و آرامش بخش ، پرانرژی و پرانرژی یا هر نوع احساسات در این بین.

در اینجا از لابی های پرترافیک هتل گرفته تا سرویس بهداشتی کارمندان ، در اینجا برخی دیگر از ویژگی های مهم وجود دارد که طراحان و معماران هنگام انتخاب پوشش ها و کفپوش ها برای هر فضای یک ساختمان تجاری باید به دنبال آن باشند.

[On topic: How to Navigate a Wayfinding Redesign]

لابی ها و مناطق مشترک

لابی و فضای مشترک معمولاً اولین مکانهایی است که بازدید کننده یا ساکن هنگام ورود به آنجا می بیند ، بنابراین تأثیرگذاری مهم است. از آنها باید مناطق خوشامدگویی و زیبایی استقبال کرد در حالی که هنوز عملکردی دارند.

با استفاده از قابلیت های کفپوش و پوشش ها ، زیبایی خاصی را در طراحی به دست آورید که بقیه فضاهای ساختمان را به روش های مقرون به صرفه تنظیم کند.

1. از رنگ استفاده کنید از طرق غیر منتظره در لابی ها و مناطق مشترک برای جلب توجه به مناطق خاص ، به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به راحتی در فضا حرکت کنند و بدون افزایش هزینه های قابل توجه به پروژه ، علاقه بصری را افزایش دهند.

2. ویژگی های پوشش را در نظر بگیرید. به دنبال رنگهای بادوام با قابلیت شستشوی بالا و پنهان شدن باشید. برای نگهداری سریع ، آسان و برای از بین بردن آغاز بکارگیری لکه ها ، از یک رنگ و آغازگر مسدود کننده لکه برای جلوگیری از ایجاد لکه های رایج مانند چربی ، مواد معدنی ، غذا و دود سیگار استفاده کنید.

با انتخاب یک محصول با سطح سخت با ساختار 5 میلی متر ، که امکان نصب در کنار فرش و بدون نوارهای گذار را فراهم می کند ، یک ظاهر یکپارچه ایجاد کنید.

[On topic: Fast Flooring For Changing Spaces]

سبک های کاشی فرش امروز رنگ های متنوع و ظاهری نوآورانه ارائه می دهند. سبک های انعطاف پذیر و LVT شامل چوب های جنگلی و تصاویر واقعی است. این کفپوش ها ابعاد و گرافیک های مختلفی را با الهام از روند طراحی بیوفیلی ارائه می دهند – برای ایجاد احساس آرامش و رفاه در فضای باز.

سرویس بهداشتی و کافه تریا

سرویس بهداشتی و سفره خانه ها اغلب به یکی از مراکز مهم اجتماعات تبدیل می شوند. این به معنای سطح بالاتری از ترافیک و افزایش سایش مواد است.

انتخاب روکش براق تر یا تخت قابل شستشو از نظر فنی امکان تمیز کردن مکرر و در عین حال حفظ ظاهر یکنواخت را فراهم می کند.

برای دیوارها ، به دنبال پوشش هایی باشید که در برابر لکه های غذا مقاومت کنند ، به راحتی بشویند و در برابر سطوح بالای رطوبت مقاومت کنند. بعلاوه ، پوششی را در نظر بگیرید که به کاهش بوی محیط با منشا organic ارگانیک کمک می کند ، مانند بوهای سخت و پایدار ناشی از آشپزی ، دود و حیوانات خانگی.

یک کفپوش انعطاف پذیر ضد آب برای یک راه حل جذاب و مقرون به صرفه برای نشت و حوادث انتخاب کنید. از یک تخته وینیل لوکس برای ایجاد یک سطح سخت استفاده کنید که به طور یکپارچه بین فضاها جریان یابد.

انواع سایه های زنده و خاموش در کاشی فرش و سطح سخت می تواند به مکان یابی کمک کند و از محیط های باز پشتیبانی کند در حالی که احساس عملکردی در فضاها ایجاد می کند. برای دوام ، به دنبال محصولی با لایه سایش بالا و PSI باشید.

حمام ، اسپا و سالن های ورزشی

مقاومت در برابر آب و کپک از ویژگیهای اصلی حمام یا محل سلامتی است.

خواه طراحی سالن بدن سازی برای دانشجویان دانشگاه باشد و یا ایجاد واحه ای برای مهمانان در یک هتل آبگرم بوتیک ، با انتخاب محصولات بادوام که آزمایش زمان را می کنند ، فضا می تواند در شرایط عالی باقی بماند.

یک کاشی وینیل لوکس ضد آب (LVT) برای کف در نظر بگیرید. محافظت از آن در برابر آب و دوام لازم است و تصاویر طبیعی از سنگ طبیعی و چوب سخت آن می توانند با سایر عناصر طراحی هماهنگ شوند.

برای دیوارها ، پوششی را انتخاب کنید که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و لکه بینی آب ایجاد کند. رنگی را پیدا کنید که با عوامل ضد میکروبی فرموله شده باشد تا از رشد کپک و کپک در سطح رنگ جلوگیری کند و از رشد بوی باکتری جلوگیری کند.

استفاده از کالای مناسب در این فضاها همچنین می تواند به بازگشت سریعتر به سرویس و رنگ آمیزی کمتر منجر شود.

اتاقهای بیمار ، دفاتر و کلاسهای درس

کارمندان ، بازدید کنندگان و دانشجویان باید در فضاهایی که بیشترین وقت را می گذرانند احساس راحتی کنند. محصولات و مشخصات مناسب می تواند به ایجاد یک پناهگاه زیبا و راحت کمک کند ، به آنها امکان تمرکز و آرامش را می دهد.

[Related: Tips for Indoor Painting Projects in Occupied Buildings]

کیفیت هوا برای مردم در هر مکان اهمیت خود را ادامه داده است. در اینجا 3 گزینه سالم وجود دارد:

1. تعیین پوشش با VOC صفر یا یکی از سختگیرانه ترین الزامات VOC را برآورده می کند

2. محصولاتی که به دست آورده اند GREENGUARD گواهینامه طلا، به این معنی است که این محصول دارای استاندارد GREENGUARD برای انتشار کم مواد شیمیایی در هوای داخلی در هنگام استفاده از محصول است

3. محصولات با فرمالدئید کاهش یافته است برای کاهش کیفیت هوای داخلی با کاهش غلظت های فرمالدئید و آلدئیدهای موجود در هوا

پوشش هایی را شستشو دهید که با خاصیت انسداد لکه قابل شستشو هستند ، همچنین در برابر لکه ها و پوسیدگی مقاوم هستند.

کفپوش مدولار – اعم از کاشی فرش یا LVT – به دلیل سهولت نصب و نگهداری و توانایی ایجاد طیف وسیعی از طرحها برای پشتیبانی از راه یابی ، مارک تجاری شرکتها و سایر اولویتهای زیبایی ، همچنان در سراسر محیط تجاری محبوبیت پیدا می کند.

انتخاب یک ارائه دهنده کفپوش تک منبع می تواند اطمینان حاصل کند که محصولات بدون دردسر هماهنگ می شوند و طراحی را بهینه می کنند. هنگام انتخاب کفپوش ایده آل برای فضای خود ، به دنبال گواهینامه های شخص ثالث باشید که با اهداف پایداری شما همسو باشد ، از جمله:

  • Cradle to Cradle Certified
  • FloorScore
  • CRI Green Label Plus
  • GREENGUARD GOLD

تجربه را از طریق کفپوش و پوشش افزایش دهید

فن آوری های رنگ و کف ، خصوصاً در راه حل های ارائه شده برای ساختمان های تجاری ، مسیری طولانی را طی کرده اند. محصولات مختلف ترکیبات مختلفی از ویژگی های عملکرد و زیبایی را ارائه می دهند.

انتخاب محصولات مناسب می تواند تأثیر بسزایی در رضایت مندی بازدید کننده و مشتری و دوام یک فضا و همچنین صرفه جویی طولانی مدت در هزینه و کار متخصصان داشته باشد.

در نظر گرفتن کاربردها و نیازهای افرادی که از ساختمان تمام شده استفاده می کنند ، به شما کمک می کند تا پوشش ها و کفپوش های کاربردی و در عین حال زیبا را که به افزایش تجربه کاربر کمک می کنند ، انتخاب کنید.

درباره نویسندگان:

نیت ولف مدیر بازاریابی ، بازارهای تجاری شروین ویلیامز است. و برندا نولز معاون بازاریابی تجاری و توسعه محصول در صنایع شاو است.

دو مقاله انتخاب شده برای مطالعه بعدی:

About The Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *